Snödroppar -


Ni skulle bara veta hur mycket jag har gjort bara för dessa bilder! Förra året hade vi en massa krokos och snödroppar och sånt i trädgården, men under hösten gjorde vi om och grävde en hel del. Så iår fick vi inget, men jag är desperat behov av att fota vårblommor, så igår smsade jag min granne och frågade om jag fick fota en krokus i hennes familjs trädgård, hon var inte hemma , men däremot hennes brorsa. Jag hörde deras dörr öppnas och blev livrädd och sprang iväg. Och idag  sprang jag in på någon annans trädgård och fotade dessa, inte dom finaste men bättre en inget + att jag fotade dom under press innan någon såg mig.

Kommentarer
Postat av: stina

HAHAHA u made my day



Men fina blev de! =)

2011-04-06 @ 17:49:07
Postat av: Lovisa

Dem var jättefina ju!

2011-04-06 @ 19:54:29
URL: http://Bylovisa.devote.se
Postat av: Li | Hobbyfotograf

SV: Tack!:) Jag ska bara slappa och plugga lite, sj då?:)

2011-04-08 @ 12:32:34
URL: http://mymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0